środa, 15 stycznia 2014

1.9. Miłość - czy przebaczać?

Tak, wiem, że nadal dręczę tą miłość, ale to już ostatnia notka o miłości w tym wydaniu. Jednak może warto ją przeczytać. ;)
Jeden z wcześniejszych postów był o błędach popełnianych w miłości. Teraz podejmę temat z drugiej strony. Czy warto wybaczać błędy popełnione w miłości?
Weźmy pod uwagę różne argumenty:

[ZA] Prawdziwa miłość jest raz w życiu
[PRZECIW] Nie dajmy siebie ranić.

To są dwa zdania, które sprzeczają się. 
 Kolejne argumenty:

[ZA] Ludzie są stworzeni do miłości.
[PRZECIW] W dzisiejszych czasach najważniejsza jest samorealizacja.

W sumie jest 50:50, czyli nada problem nie pozostaje rozwiązany. Ale przecież spójrzmy na to inaczej odpowiedzmy sobie na pytania:
- Czy byłam/em szczęśliwa/y w tym związku?
- Czy kiedykolwiek wcześniej cierpiałam przez niego/nią?
- Czy byłabym/byłbym w stanie żyć bez niego?
- Czy on/ona zasługuje na kolejną szansę?
- Czy będę w stanie ponownie mu/jej zaufać?
-Czy on/ona zrobi to znowu?


Małe błędy, oczywiście, że warto wybaczać. Jednak tylko wtedy, gdy dana osoba żałuje swojego czynu. Zdrada to już osobista sprawa. Każdy ma inne zdanie na ten temat. Jednak nie raz będziecie się zastanawiać właśnie nad tym... czy wybaczyłabym/wybaczyłbym?



...

Czym byście się kierowali myśląc nad tym?




..........................................................................................................................
Chciałabym, abyście w komentarzach napisali, jakie tematy mam poruszyć w kolejnych postach :)
Chciałabym, abyście byli zadowoleni z bloga, więc wyrażajcie swoje opinie.
Jak zauważyliście Blog ten bierze udział w konkursie "Blog Roku 2013" ( baner)
Co sądzicie o tym blogu?.... wprawdzie prowadzę go niecałe 3 miesiące, ale początki mam za sobą :)





                                                                                                         KIKA.







6 komentarzy:

  1. Dziękuję i bardzo proszę o kliknięcie w banner :) Ciebie, oraz Twoich czytelników,
    Pozdrawiam
    http://stylbycia.blogspot.com/2014/01/mart-of-china-prosby-podziekowania.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo szczerze napisane, widać że włożyłaś w to sporo pracy :)Muszę zebrać 100 kliknięć, żebym mogła starać się dalej o współpracę z sheiside.
    Mam nadzieję, że pomożesz mi zebrać te 100 kliknięć. Musisz tylko kliknąć w baner sheinside w pasku bocznym bloga :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym temacie zastanowiłabym sie najpier, czy ta druga osoba naprawdę mnie zraniła, czy mi tylko sie tak wydaje. Czy naprawdę zrobiła to specjalnie i ze złej woli. Dalej odpowiedzieć nie umiem, bo nikt, kogo kocham jeszcze mnie nie zranił (dużo to sie ich nie ma...) i sytaucja ta jest dla mnie zupełnie abstrakcyjna. Jedego jestem pewna-gdybym zauważyła, ze zachowuję sie jak w romansidle dla nastolatek, to rzuciłabym to całe obrażanie się i wybaczanie w kąt i pojechała w góry z ta osobą i gitarą i zapomniała, że gdzieś tam istnieła jakiś tam problem :)
    Na blogu jestem krótko, jeszcze nic nie sądzę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog ;)
    obserwuję i pozdrawiam
    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu blogi :)

    http://lethaal.blogspot.com/
    Jesli spodoba ci sie mój blog - zaobserwuj a zrobię to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli chodzi o następne posty to radziłabym ci zrobić ankiętę <3
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    Mogłabyś raz kliknąć w banner Rosegal po prawej stronie na moim blogu? Nie muszę chyba mówić, ile to dla mnie znaczy... :p z góry dziękuję <3
    vaysay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń