wtorek, 18 lutego 2014

Mam doła, zauważ to,...przecież mnie znasz...


Przez przypadek natknęłam się na Youtube na genialną piosenkę. Stwierdziłam, ze ona na da mi świetny temat na posta dla Was. Tak więc ...
W dzisiejszych czasach wszyscy są zabiegani, przepracowani, nie mają nawet chwili dla siebie, nie mają odpoczynku. W tym ciągłym biegu nawet nie zauważamy, że problemy nam się nawarstwiają. Problemy w szkole, w miłości, w przyjaźni. Coś się po prostu złego dzieje. Gdy ktoś zapyta: ' Co Ci jest?" To nawet nie jesteśmy w stanie określić dlaczego jesteśmy smutni, zrozpaczeni. Nie poukładaliśmy sobie życia. Nie dbaliśmy o ważne sprawy. Zapomnieliśmy o najważniejszych sprawach. I spadliśmy. I am falling.

Pomóż mi...
Cholera wie, co to jest.
Takie typowe ‘nic mi się nie chce’.
Ale kurde… już wiem czemu.
Bo widzisz, kiedyś spadłam z takiej góry,
Która tak zwą szczęściem.
No i siedzę pod nią.
 I próbuję wejść z powrotem.
Ale wiesz…
Teraz to ja nie mam już tyle sił,
żeby tam sama wejść…
Siedzę pod nią…
I siedzę…
I patrzę na szczyt…
Tam, gdzie wejść nie mogę…
Tam, gdzie jest moje szczęście, a ja tam być nie mogę…
Czekam na kogoś, kto mi tam pomoże wejść i poczuć to je..na szczęście.
Czekam na Ciebie!



Ale, ale... to nie takie proste. Przecież nie pójdę z tym do byle kogo. Nikt mnie nie zrozumie. Przyjaciel może i pocieszy. Jednak nie wiem jak mu o wytłumaczyć. Za bardzo zamknęliśmy się w sobie. Nie potrafimy nic wyjaśnić. Dlaczego. Po co. Skąd ten smutek? Z naszego wnętrza. A my potrzebujemy zwyczajnej rozmowy i szczerej chęci pomocy.  Ale nie będziemy się przecież narzucać. Taka to już jest nasza natura. Może jednak warto patrzeć na ludzi sercem, a nie tylko oczami? Każdy czasem potrzebuje wsparcia psychicznego, duchowego.Tym bardziej, że w przyjaciołach pokłada się największe nadzieje.  Czy Wy wiecie jakie mogą być skutki tego, że nie pomożemy takiej osobie? ...
Ale o tym napiszę w następnym poście. 


http://elopysku.pinger.pl/m/19556733


Co Wy o tym myślicie?




                                                                                                       KIKA.

8 komentarzy:

  1. Nie znam tej piosenki, ale chętnie ją przesłucham ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszę ją po raz pierwszy, obserwuję :)

    Klikniesz w banner czasnabuty.pl na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tą piosenkę już długo. Boska jest <3
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy ukrywa to jakim jest i zakłada maskę.. ale ludzie są pracowici .. nie mają czasu dla siebie tylko punkt numer 1 to praca, mam nadzieję, że kiedyś to się zmieni :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety taka jest prawda ;<
    Piosenka jest świetna cały czas jej słucham <333

    http://szklanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mądrze piszesz, taka jest bolesna prawda. Piosenki nie słyszałem, ale przesłucham:)
    Bardzo fajny blog, miło, że nie piszesz jak prawie wszystkie bloggerki o modzie tylko interesujesz się poważnymi tematami- duuuży plus!
    zapraszam do siebie http://chmielublog.blogspot.com będzie mi miło zobaczyć nowy komentarz lub obserwację:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj! :)
    Hm.. Ludzie są jak szkatułki. Jeśli zaufają światu - będą pokazywali siebie, chwalić się, cieszyć i żyć. Ale jak coś się zepsuje - zamykają się i nie wiedza czemu nikt nie chce nakręcić korbki....
    Boimy się powiedzieć, co nas boli...
    ~ blogerka rybkaolka

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem dokładnie o co Ci chodzi. Trudno jest wyjaśnić czasami co nam leży na sercu. Czasami też, nie chcemy innych martwić i po prostu się uśmiechamy, tak dla innych, nie dla siebie. ^^

    Pozdrawiam serdecznie!
    cuddlanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń