wtorek, 4 lutego 2014

Music is my life

Hej ! 
Tym razem nie pisze Kika , lecz Ala z bloga Music is my life  .  Nigdy nie prowadziłam blogów w przeszłości , ale wiele ich czytałam i to zmotywowało mnie do stworzenia własnego . Moje posty są tematyczne a od czasu do czasu pisze recenzje książek . Mam wiele zainteresowań , ale bardziej pogłębiam grę na gitarze i sztukę rysowania mangi . Często zadaje sobie różne pytania na , które próbuje szukać odpowiedzi . Nie jestem jakimś wielkim człowiekiem tylko zwykłą trzynastoletnią dziewczyną . Mam swoje dwa motta życiowe " Nigdy się nie poddawaj " oraz " Raz kozia śmierć " . Te dwa zdania podnoszą mnie na duchu gdy już nie mam nadziei na leprze jutro . Na blogu wstawiam zdjęcia , ale z internetu . Wolę nie ruszać aparatu gdyż jeszcze bym zepsuła , za to telefon ma kiepską jakość aparatu . Uczę się sama pisać wiersze . Choć czasem mi to nie wychodzi , ale ćwiczenia czynią mistrza . Ogólnie wśród koleżanek jestem takim jakby odmieńcem , ponieważ zawsze mam inne zdanie na jakiś temat , bo nie wszyscy lubią to samo a tolerancja jest ważna . Moim marzeniem głównym jest napisanie własnej książki fantasy . Mam nawet pomysł tylko szybko tracę wenę . Za szybko rezygnuje . Tę słabość muszę pokonać . Bardzo kocham swe rodzeństwo . Mimo iż mnie wkurza to kocham je ponad życie . Posty pojawiają się trzy razy na tydzień . 


Zapraszam na mojego bloga KLIK


6 komentarzy:

  1. Wpadnę na twojego bloga ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę powiedzieć, że wpadne do Ciebie, bo już wpadam :) I uważam, ze jesteś bardzo sensowną osobą z bardzo sensownym blogiem :)
    Heej

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadłam do Ciebie i obserwuję :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nigdy nie prowadziłam bloga, a zmotywował mnie do tego YT !:)

    www.martulala.blogspot.comKLIK wpadnij:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś naprawdę ciekawą osobą na pewno wpadnę na twojego bloga ;)

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń